Ei sitten tullu uutta ennätystä. Samassa sentään pysyttiin.

Ihanaa kun aurinko paistaa ja viikonloppu alkaa. Mökille suuntaan kaupan kautta heti töiden jälkeen. Tänä viikonloppuna grillataan ja saunotaan. Aion myös mennä parille lenkille luontoon. Odotan innolla.

Tekee mieli karkkia TAAS. Harmittaa sinänsä kun mulla ei näin viikonloppusin tunnu olevan ihan hirveästi itsehillintää. Sallin melkein kaiken. Mökillä muutenkin tulee syötyä paljon enemmän. No täytyy toivoa, että sitä liikuntaa tulee vastapainoisesti kanssa paljon ettei menis kulutuksen yli paljoa. Tänään kyllä tulee paukkuun yli sen osaan aavistaa jo nyt. Kauhea naposteluvimma jo vaikka oon vielä töissä. Unelmoin grilliruuasta ja suklaasta. Mmm Marabow..

Vielä 15minuuttia kärsittävää jäljellä. Sitten tämä tyttö singahtaa pois koneen ääreltä ja hylkää teidän mahdolliset lukiat viikonlopun ajaksi. Mänttä kutsuu!

Olisi kiva löytää tänään se verryttelypuku. Ajattelin katsastaa, joskopa löytäisin sellaisen Prismasta. Pääsis kunnolla lenkkeilyn makuun, kun olis välineet kunnossa. Hah todellista urheilijan puhetta. Ihan niin kun mä niillä välineillä juoksisin. Lenkkarit kuitenkin löytyy jo nyt.

Mmm.

Mulle voipi muuten lähettää terkkuja kommenttien muodossa jos jaksaa. Minä kumarran ja toivotan nyt kaikille oikein ihanaa ja lämmintä viikonloppua! Kannustetaan huomenna Teräsbetoni voittoon yhdessä.